СПРИЯННЯ ПОКРАЩЕННЮ КОГНІТИВНИХ ФУНКЦІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАНЯТЬ СПОРТИВНИМИ ТАНЦЯМИ ДІТЕЙ 6-7 РОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2664-2069.2025.211Ключові слова:
діти 6-7 років, когнітивні функції, спортивні танці, увага, пам'ять, рухова активністьАнотація
Актуальність. Існує думка, що танці – це не спорт. Після опитування з’ясувалося, що це відбувається через недостатню поінформованість й невелику кількість досліджень, пов’язаних зі спортивними танцями. У статті наведено результати опитування частини населення, яка не пов’язана з танцювальним спортом, зокрема, можна побачити негативну статистику з приводу думок на цю тему. Це призводить до хибної думки про успіх та досягнення спортсменів. У даній статті висвітлено тему, яка сприяє покращенню когнітивних функцій дітей 6-7 років, які займаються спортивними танцями.
Мета дослідження – визначити вплив занять спортивними танцями на розвиток когнітивних функцій дітей віком 6-7 років.
Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення даних з наукових літературних джерел, отримання даних після опитування, метод порівняння.
Результати. Під час роботи було визначено проблематику статті, а саме, чому суспільство не знає про можливості розвитку під час виконання систематичних танцювальних рухів; розкрито мету, розроблені завдання, проведено опитування та тестування, виконана експериментальна частина, розроблено рекомендації швидкісного розвитку когнітивних функцій зазначеної категорії дітей.
Висновки. У результаті проведення теоретичного аналізу та емпіричних досліджень можемо зробити висновок, що під час занять спортивними танцями відбувається активний розвиток когнітивних функцій. Визначено недостатній рівень обізнаності суспільства в даній темі, відтак необхідно переглянути різні варіанти просування інформації про спортивні танці для розвитку танцювального світу.
Посилання
Нікішкова, І. (2021). Когнітивні функції: визначення та організація.
https://www.youtube.com/watch?v=_SOmtrlG5no
Красовський, В.(2023). Вплив когнітивних здібностей на розвиток спортсмена.
https://naurok.com.ua/vpliv-kognitivnih-zdibnostey-na-rozvitok-sportsmena-318429.html
Тренування та мозок: як спорт робить нас розумнішими. (2025). Apollo Online.
https://apollo.online/blog-post/exercising-and-brain-benefits/
Суятинова, К., & Штурко, Г. (2022). Вплив рухової активності на когнітивний розвиток
дітей дошкільного віку (с. 123–129).
Як фізична активність може “прокачати” розум дітей. Opening Doors.http://openingdoors.org.ua/ua/blogi/yak_fizichna_aktivnist_mozhe_prokachati_rozum_ditey.html
Самопідтримка спортом. SupportMe. https://supportme.org.ua/depression-anxiety-and-mental-health/samopidtrimka-sportom
Мишко, В. (2018). Взаємозалежність прояву когнітивних функцій та спортивної успішності у юних танцюристів (с. 116–119).
Шинкарук, О., & Топол, А. (2017). Психофізіологічні особливості гімнасток, які спеціалізуються в групових вправах художньої гімнастики.
Сергієнко, С. (2022). Роль уроків музичного мистецтва в розвитку когнітивної сфери учнів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.





