ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТООБІГУ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗДІЙСНЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОЇ РОБОТИ В ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКІЙ СПОРТИВНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2664-2069.2025.25Ключові слова:
навчальна робота, тренувальна роботи, організація навчально-тренувальної роботи, документообіг, дитячо-юнацька спортивна школаАнотація
Актуальність. Знання спеціальної документації у сфері фізичної культури і спорту є важливим етапом формування професійної компетентності майбутніх фахівців у сфері фізичної культури і спорту. У період навчання у ЗВО студентів спеціальнсотей фізичного виховання і спорту ознайомлення із робочими документами має суттєву роль, сприяючи кращому розумінню своєї майбутньої професійної діяльності. Така підготовка також є гарантією дипломатичності майбутніх тренерів, що призведе до поваги суспільства до тренерсько-викладацької діяльності.
Мета дослідження – проаналізувати необхідні документи щодо організації та здійснення навчально-тренувальної роботи в ДЮСШ.
Матеріал і методи. Використано такі методи: аналіз спеціальної літератури, аналіз Наказів Міністерства молоді та спорту України, Постанов Кабінету Міністрів України, узагальнення та систематизація даних науково-методичної літератури і даних мережі Інтернет.
Результати. Було встановлено, що зміст навчальної дисципліни «Документообіг у сфері фізичної культури і спорту» на освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр» повинен містити знання щодо організації та здійснення навчально-тренувальної роботи в ДЮСШ.
Висновки. Професійна підготовка повинна бути цілісною системою заходів, методів і прийомів, мати чітко визначену структуру та специфіку. Вона повинна інтегрувати в собі комплекс різних методів, які використовуються стосовно як загальної, так і спеціальної підготовки спеціаліста. При здійсненні професійної підготовки має використовуватися діяльнісний підхід, згідно з яким майбутній фахівець повинен поєднувати тренерсько-викладацьку та управлінську діяльності. Якщо всі сторони підготовки будуть ураховані, то від майбутнього фахівця з фізичної культури та спорту слід чекати високих результатів в професійній діяльності
Посилання
Ажиппо, О. Ю. (2015). Сучасний стан і проблеми індивідуалізованого навчання студентів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць, 42, 507-514.
Бєлікова, Н. О. (2013). Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Сер.: Психолого-педагогічні науки, 3, 161-165.
Білогур, В.Є. (2018).До проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців в галузі фізичної культури і спорту. Гілея (науковий вісник). Київ: Вид-во УАН ТОВ «НВП» «ВІР». 72, 32-37.
Данилко, М., & Толкач, В. (2010). Сучасні уявлення про сутність і структуру діяльності тренера. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 3(11), 21-26.
Забіяко, Ю. (2013).Професійна підготовка фахівців фізичної культури та спорту. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Луцьк, 2 (22), 16.
Кремень, В. Г. (2007). Якісна освіта як вимога ХХІ століття. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти, 15-16 (19-20), 3-10.
Криштанович, С. К. (2020). Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту: теорія та методика: монографія. Дрогобич: ТзОВ Трек-ЛТД.
Про затвердження переліку документів, які повинна мати дитячо-юнацька спортивна школа» Наказ Міністерства молоді і спорту України від 13.05.2009 № 1591.(2009).
Про затвердження переліку документів, які повинна мати дитячо-юнацька спортивна школа: Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 13.05.2009 № 1591: станом на 11 вересня 2025 р. (2025). https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1591643-09
Про організацію навчально-тренувальної роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл: Наказ Міністерства молоді та спорту України від 17.01.2015 № 67 : станом на 11 вересня 2025 р. (2025). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0119-15.
Про затвердження Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу : Постанова Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 № 993 : станом на 11 вересня 2025 р. (2025). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/993-2008
Стратегія реформування вищої освіти в Україні до 2020 року (Проект). (2011). http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/HE%20Reforms%20Strategy%2011_11_204.pdf.
Сущенко, Л. П. (2003). Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : 13.00.04 / Людмила Петрівна Сущенко. Київ.
Тимошенко, О. В. (2009). Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Київ.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.





