ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ

Автор(и)

Анотація

Актуальність. Одним з головних завдань діяльності закладів вищої освіти є організація ефективного освітнього процесу, реалізація органічного поєднання в освітньому процесі освітньої, наукової та інноваційної діяльності. Результатом здійснення цих завдань є висококваліфікований фахівець у певній галузі. Впровадження олімпійської освіти в освітній процес студентів за допомогою виділених нами педагогічних технологій, сприятиме вихованню гармонійної особистості та кваліфікованого фахівця зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт.

Мета – визначити та охарактеризувати ефективні педагогічні технології впровадження олімпійської освіти в освітній процес студентів.

Матеріали та методи: аналіз та синтез науково-методичної літератури, документальних джерел, систематизація та узагальнення, експерте опитування.

Результати. Виділені та охарактеризовані педагогічні технології впровадження олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді. Запропоновані варіанти використання педагогічних технологій в освітньому процесі під час практичних, семінарських занять.

Висновки. Дослідження дозволили визначити ефективні педагогічні технології впровадження олімпійської освіти в освітній процес студентів, а саме: технології кооперативного навчання (робота в парах, ротація по трійкам, «Карусель», «Акваріум»; технології колективно-групового навчання («Мозковий штурм», «Дерево рішень», «Світове кафе»); технології ситуативного моделювання (Метод «шести капелюхів», рольові ігри); технології опрацювання дискусійних питань (метод ПРЕС, дебати). Використання даних педагогічних технологій в освітньому процесі сприятиме підвищенню загальної ефективності освітнього процесу; покращенню активності студентів на практичних, семінарських заняттях; збільшенню мотивації до отримання знань; формуванню необхідних компетенцій

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-24

Номер

Розділ

Статті