ORGANIZATIONAL PRIORITIES AMONG STUDENTS OF DIFFERENT FACULTIES OF KHERSON STATE UNIVERSITY IN THE SWIMMING TEACHING SYSTEM

Автор(и)

  • Ivan Hlukhov
  • Maryan Pityn
  • Katerina Drobot
  • Hanna Hlukhova

DOI:

https://doi.org/10.28925/2664-2069.2021.12

Анотація

Актуальність. Зважаючи на чіткі пріоритети покладені в основі процесу фізичного виховання студентської молоді, обов’язковим є оволодіння ними системою прикладних умінь та навичок. Водночас варто проводити конкретизацію організаційних особливостей системи навчання плаванню студентів ЗВО з урахуванням думок суб’єктів цього процесу.

Мета: визначити суб’єктивну думку студентів різних факультетів Херсонського державного університету щодо організаційних особливостей занять плаванням.

Матеріал і методи дослідження. До опитування упродовж вересняжовтня 2020 року було залучено здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) ступенів освіти Херсонського державного університету, загалом 1513 респондентів різних факультетів, зокрема 646 студентів першого року навчання, 458 — другого, 164 студенти третього, 213 — четвертого і лише 32 студенти 5–6 курсів років навчання. Застосовано такі методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення, вивчення документальних матеріалів, соціологічні методи опитування (анкетування), методи математичної статистики.

Результати. Визначення суб’єктивної думки здобувачів вищої освіти різних факультетів Херсонського державного університету щодо організаційних особливостей занять плаванням вказало на пріоритетність занять один раз у тиждень (45,13% респондентів). Інші основні варіанти набрали суттєво нижчі значення (раз у два тижні — 26,13% та двічі на тиждень — 18,40% респондентів). Пріоритетна тривалість заняття, на думку студентів різних факультетів, має становити 45–60 хв (44,29%) або 30–45 хв (31,72% респондентів) із залученням студентів у кількості 4–12 осіб на одному окремому занятті з плавання. Висновки. Для студентів різних факультетів Херсонського державного університету бажаною формою занять із плавання для студентів є самостійні заняття (45,73%). Заняття з викладачем підтримує 42,31% респондентів. Серед додаткових організаційних чинників насамперед варто акцентувати на залученні рухливих ігор (21,26%), змагань (16,80%) та фізкультурно-спортивних заходів (15,59% респондентів відповідно).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-19

Номер

Розділ

Індексація видання